مجئ گنج آور

مکران لاتی و لعرایی نین * هر که زورن ملک آیی نین

مجئ گنج آور

مکران لاتی و لعرایی نین * هر که زورن ملک آیی نین

کامنت میرچاکر به سهیل

سلام خواستم اولین وبلاگی باشی که وجودم را پس از قرن ها برایت اعلام می کنم من نمرده ام تنها جسمم در جنگ های خانمانسوز رندها و لاشاریها به خاک سپرده شد و روحم عروج کرد اما این روزها آمده ام تا در فضای مجازی برای تجدید عظمت گذشته با شما همراه شوم.شما مرا می شناسید همه مرا خواهند شناخت بگذار همان میر چاکر شیحق باشم ولی این دفعه دیگه می خوام شما  مشاوران خوبی برای من و موطن مان باشید. بایدحرفهای بد و خوبم را سوا کنید و مرا در این راه راهنمایی نمایید من تازه آمده ام با دنیای شما آشنا نیستم اوضاع خیلی تغییر کرده.برخی اسمها عوض شده اند من فعلا به کسی حضورم را اعلام نکرده ام  شما مجازید در تمام ساحل خلیج فارس وجود مرا صدا بزنید سهیل همیشه کارش همین بوده بی آزار و مثمر ثمر اگر با تو کسی مرا نشناخت مزاحم هیران می شنوم اگه خواستید هر جا گذرتان اوفتاد از آمدنم مطلع شوند بگید که من هنوز با زبان و شکل رفتار شما آشنا نیستم امکان اشتباه در هر جمله و حرف من هست ولی شما را به عظمت گذشته که مرا راهنمایی نمایید. من می خواهم این دفعه دیگه یک کار ماندگار برای موطنمان بکنم البته اگه برادرزاده ها و عموزاده ها بگذارند اونها البته که به کمک من خواهند آمد ولی آخر کار مهم است این دفعه دیگه اون اشتباه بزرگ را نمی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد