مجئ گنج آور

مکران لاتی و لعرایی نین * هر که زورن ملک آیی نین

مجئ گنج آور

مکران لاتی و لعرایی نین * هر که زورن ملک آیی نین

نتایج همایش جذب سرمایه گذاری در سیریک

اولین همایش جلب و جذب سرمایه گذار در شهرستان سیریک اگر چه در نوع خود بی نظیر بود و البته به همت سازمان صنایع و معادن استان هرمزگان در راستای برنامه های هفته صنعت و معدن در برخی مناطق استان برگزار می شد ، ولی  بسترسازی و هماهنگی برای برگزاری این همایش در شهرستان سیریک ، توسط مدیران شهرستان را ارج نهاده ، نباید نادیده گرفت.


اما

مهم ترین فلسفه وجودی اینگونه محافل ، بررسی سطح اثرگذاری آن در جامعه هدف است که متاسفانه در این خصوص گزارشی ارایه نشده است. هم چنین یکی از داده ها و ستاده های این گونه همایش ها آمارنامه است.که متاسفانه در این خصوص هیچ گونه اطلاعات آماری که مرتبط با این همایش باشد تاکنون ارایه نشده و در رسانه ها انعکاس نیافته است. به عبارت دیگر  ظرفیت های بالقوه شهرستان در زمینه صنعت و معدن برای سرمایه گذاران و یا علاقمندان به سرمایه گذاری در این شهرستان شناخته شده نیست. علاوه بر این سطح جذب اعتبارات و تسیهلات موجود  در این بخش نیز که صد در صد ناچیز و اندک است به زبان آمار ارایه نشده تا نوع و نحوه  تعامل و همکاری بانک ها و موسسات مالی با علاقمندان بخش صنعت و معدن مورد ارزیابی قرار گیرد.


مدیران و علاقمندان به پیشرفت و ترقی شهرستان باید به خاطر داشته باشند که صرف برگزاری همایش ها بدون استفاده از ابزارها و روش های معمول آن ، اثرات سازنده و مفیدی را در بر نخواهد داشت. مع الوصف جامعه و یا دستگاه ها و نهادهای موجود درآن باید در جریان محتوا و نتایج این همایش ها قرار گرفته ، همگی برنامه ها و اهداف سازمانی خویش را در راستای تحقق اهداف درازمدت شهرستان تطبیق و برای حصول به آن اهتمام ورزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد