مجئ گنج آور

مکران لاتی و لعرایی نین * هر که زورن ملک آیی نین

مجئ گنج آور

مکران لاتی و لعرایی نین * هر که زورن ملک آیی نین

عجب تیتری

سایت خبری سیریک نیوز و یا به قول معروف خبرگزاری سیریک نیوز با انتشار یک مطلب انتقادی و به نمایش گذاشتن چند عکس از حواشی سالن و زمین ورزشی مرکز شهر سیریک ، داد و فغان راه انداخته که بله فوتبال سیریک خداحافظ.

واقعن جای تاسف است که این سایت بنا بر هر دلیل با ندیدن زحمات و تلاش های ورزش دوستانه چند نفر عاشق و علاقمند به فوتبال و با انداختن چند عدد عکس از آب سردکن و یا حاشیه ساختمانی یک مجموعه که به اذعان همه هنوز عملیات اجرایی آن پایان یافته نیست و تحویل قطعی نشده و در حال ساخت می باشد و تازه اگر هم تحویل اداره ورزش و جوانان شهرستان و یا هیات فوتبال میشد  وظیفه تحویل و نگهداری آن  می بایست در گام های بعدی تعریف میشد.

آقایان محترم وظیفه هیات های ورزشی چیست ؟ وظیفه اداره ورزش چیست؟ مگر نه این است که تامین زیرساخت های سخت افزاری ورزش از اهم وظایف و مسولیت ها و اتفاقن محور اصلی خط مشی اداراه تربیت بدنی سابق و اداره ورزش و جوانان فعلی است که بحمدلله این مهم هر چند با شتاب متغیر در حال انجام است و در دست ساخت و مطالعه بودن بیش از چهار ورزشگاه  و سالن ورزشی در شهرستان آیینه ای از این دست اقدامات است. البته نباید فراموش کرد که موضوع کمبودها در هر زمینه ای یک تراژدی همیشگی است و با نوع بشر همواره همراه است ولی ........

از سوی دیگر وظیفه تعریف شده هیات فوتبال چیست ؟ مگر نه این است که هیات فوتبال به عنوان یک بازوی کمکی برای اداره ورزش برای به چرخه عمل و مسابقه آوردن آن رشته ورزشی است.

 شعار عدم آب پاشی و البته با دفاع غیر کارشناسانه نماینده هیات فوتبال که متعاقب آن صورت گرفته است فکر می کند که حق با انهاست و چند نفر داور که البته قشر محترم و علاقمند نیز هستند و با ادعای حق و حقوق داوری شان بر آتش این معرکه افزوده اند. آقایان محترم .آیا واقعن مشکل فوتبال سیریک همین مسایلی است که شما به آن پرداخته اید و یا خدای ناکرده دعوا سر چیز دیگری است.اگر رسالت ژورنالیستی شما ایجاب نموده که بله فاتحه فوتبال سیریک بنا دلایل پیش پا افتاده و و نامربوطی که ذکر نموده اید خوانده است پس شما واقعن مسایل دیگر نمی بینید و یا می خواهید نبینید. اوضاع و احوال آب سرد کن و فضای سخت افزاری مجموعه ورزشی چه ربطی به هیات فوتبال و فوتبال سیریک دارد.