مجئ گنج آور

مکران لاتی و لعرایی نین * هر که زورن ملک آیی نین

مجئ گنج آور

مکران لاتی و لعرایی نین * هر که زورن ملک آیی نین

ببری مال مسلمانی چو مالت ببرند بانگ و فریاد برآری که مسلمانی نیس

همیشه گفته اند چاه کن خودش اولین کسیه که ته چاهه

قبل از اینکه حرفم را در این پست بزنم اعتقاد راسخ و عمیقم را در رعایت نمودن انصاف و عدالت در پندار و گفتار و کردار اعلام داشته هر حرکت و اقدام  توهین آمیز را بر هر فرد حقیقی یا حقوقی محکوم می نمایم.

حکایت عجیبی است این مرغ و شترمرغ بازی ما. آقایان گویا فراموش کرده اند که چگونه با دخالت بی جا در امر شهرداری شهری که درآن ساکن نیستند و نبودند با پست های آتشین و چنان و چنان داد و سخن رانده که ما مرکز شهرستانی آباد می خواهیم و بنا بر همین موقف شان کلی گردو خاک راه انداخته بودند و به این و آن پیغام و پسغام می دانند که فلان وبلاگنویس را بکوبیم و فلان را نوازش دهیم .

آقای محترم ماه هیچوقت پشت ابر پنهان نمی ماند لطفا شما خودتان را کاسه داغتر از آش نفرمائید و بقیه را نامحرم و مخالف قلمداد نکنید چه بسا همین بقیه از شما بیشتر به کشور و نظام تعلق خاطر داشته و برای آن دل سوزانده و خواهند سوزاند لطفا سری به آرشیو مطالب وب تان زده سوابق را بررسی نمائید که کجا و چکونه باعث تخطئه و تخریب حتی بهترین و سرشناس ترین افراد جامعه خود حتی تا همین یکی دو پست اخیرتان شده اید.دوستان حرف بدی نزده اند کسی هم از شما نخواسته که در نقد فلان امر  مطلب بنویسید لطفا حرف در دهان مخاطب نگذاشته فقط از خودتان بنویسید نام بردن از افراد حقیقی و حقوقی حتی اگر به نیت دفاع از آنان باشد کار شما نیست چرا که آدم زنده وکیل و وصی نمی خواهد. هیچکس حرکت توهین آمیز و ورود به حریم خصوصی افراد را بر نخواهد تابید آنان که اینگونه باشند مطمئن باشید از چنگال عدالت خداوندی درامان نخواهند بود.

در اینکه شما و بنده و هر کس دیگری دارای نکات ضعف و قوتی هستیم شکی نیست چه اینکه شما نیز معدن و کان ادب و نزاکتید و مرحبا بر شما اما چنانچه بی ادبی عرصه را برای جولان و تاخت و تاز مناسب دید و دیدیم ودیدید که بر له فردی مطلب نوشته چون با شما کاری نداشت رهایش نمودید و لینکشان را که هیچ حتی در ستون نظرات آنان هم کلی درفشانی نمودید و اگر خواستید بفرمائید تا عرض کنیم ولی حالا در این موضع که چنین کردید و چنان تیتر زدید مرحبا بر شما نه آن موقع نکند مصداق عبارت بالا باشیم که ببری مال مسلمانی و چو مالت ببرند بانگ و فریاد برآری که مسلمانی نیست.

حضرت رسول اکرم سرور کائنات در حدیثی که از ابو عبدالله حعفرصادق روایت شده است فرمودند:

لتامرن بالمعروف و لتنهون عن المنکر او لیسلطن علیکم شرارکم ثم یدعو خیارکم فلایستجاب لهم

که امر به معروف کنید و از منکر باز بدارید وگرنه  بدترین شما بر شما مسلط شده آنگاه بزرگانتان ندا و فریاد برآرند ولی کسی به دادشان نمی رسد.

                                                                    موفق و آراسته به کمالات انسانی بمانید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد