مجئ گنج آور

مکران لاتی و لعرایی نین * هر که زورن ملک آیی نین

مجئ گنج آور

مکران لاتی و لعرایی نین * هر که زورن ملک آیی نین

دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است

به مطلب ذیل که آخرین پست یک وبلاگ مزین به نام گیاوان است توجه فرمائید:



همانگونه که همه دوستان کاربر بلاگهای منطقه می دانند سیریک نیوز بعنوان تنها وب سایت و رسمی ترین سایت خبری شهرستان سیریک شناخته شده است . و تا بحال هم پستهای زیاد خبری از این وب سایت رویت شده ولی ایا همه این اخبار ارزش خبری داشته اند و یا دوستان با اعمال سلیقه اخبار دست چین شده ای را منتشر کرده اند . سانسور که از مشهود ترین معضلات این وب سایت است در حال حاضر که این وب سایت از تیم نویسندگی نسبتآ پر تعدادی سودی می برد از لحاظ کیفی مطالبش با افتی چشمگیر مواجه شده . اقای یوسف زرهی و ماهیگیر و محمود زره زاده تا اینجای کار نه تنها این گره کور را باز نکرده اند بلکه به سردر گمی این سایت افزوده اند  

گردش خبری موثق در این وب سایت بصورت چشمگیری افت نموده در ابتدای کار از محسن زره زاده  شاهد مطالب پر بار تری بودیم ولی الان ....... 

بعنوان مثال اقای محمود زره زاد در پست روایتی متفاوت از هم اندیشی فرماندار با وبلاگ نویسان خبر از مشارکت مدیریت ازادی اندیشه در ان جلسه را داد و بنده هم به اشتباه عکس مصطفی و یا خالد طاهرزاده را به مدیر ان بلاگ ربط دادم تا اینکه دوستی در ایمیلی توضیح دادند ایشان ( مدیر ازادی اندیشه ) در ان جلسه حضور نداشته .  

امروز اخبار دیگری وجود دارند که ارزش خبری شان از خبر باشگاه شاهین کناردان بیشتر است ولی به چشم نویسندگان سیریک نیوز نمی ایند و از قرار معلوم دغدغه همه دوستان جایگزینی اسم سیریک بجای نام پر اوازه گیاوان است .  

جناب محسن زره زاده کراک و شیشه جدی ترین تهدید کننده امنیت و سلامت جامعه سیریک است شما چرا در این مورد سکوت کرده اید ؟؟ 

 

متحیرم چه کیفی در این وبلاگنویسی است که برخی به هر قیمتی می خواهند وبلاگنویس بمانند. حالا اگه یکی بخواد در مورد حرف نگفته ای اقدام کنه و تریبونی داشته باشه یه حرفی ولی امثال نویسنده این مطلب چه توجیهی برای اینگونه نوشتن ها دارند خود بهتر می دانند ولی میرچاکر شیحق به دلایل زیر با این آقای نویسنده مخالف است.

۱-ایشان ابتدا سیریک نیوز تنها وب سایت شهرستان را رسمی ترین سایت خبری شهرستان اعلام داشته که ما از رسمی بودن این سایت و غیر رسمی بودن وب های دیگر متعجب شدیم.گویا رسمی بودن نزد ایشان تعریف خاصی دارد. علاوه بر این با توجه به نظر ایشان انگار سایر وب ها کمی رسمی اند و این سایت رسمی ترین است. خوبه این واژه معنای دیگه ای هم داشت و ما نمیدونستیم.

۲-به این جمله این نویسنده توجه فرمائید چون فلان آقا اشتباهی نوشته بود که فلان وبلاگ هم در جمع نماینده داشت من هم اشتباهی نوشتم که بهمان شخص یا نه سیستان شخص فلان است و عله است و بله است.یعنی چون اون اشتباهی کرد من هم اشتباهی می کنم.

۳-نام بردن از شخصیت های حقیقی و یا حقوقی که بنا به  شغل و یا شخصیت اجتماعی و ملاحظات دنیای وب دوست ندارند نام برده شوند ُ کاری نسنجیده است که متاسفانه ایشان بدون در نظر داشتن آن  به آن پرداخته اند.

۴-هم چنین ایشان با اشاره به معضل اعتیاد پرداختن به خبر تشکیل مجمع عمومی یک باشگاه  آن را فاقد ارزش خبری دانسته است. ایشان بهتر است بدانند که مهم ترین راه نجات از اعتیاد پیشگیری است و یکی از راه های پیشگیری ورزش است پس بی راه قلمفرسایی نفرمایند زیرا پوشش این خبر به نوعی مبارزه با اعتیاد است.

۵-مبارزه با اعتیاد یک وظیفه جمعی است و معضلی بین المللی است و مختص سیریک و ایران نیست در سراسر جهان وجود دارد .... و  مبارزه با آن ربطی به سیریک نیوز ندارد اگر منظور این است که بنویسند که بله اعتیاد وجود دارد و با نوشتن حل می شود شما نوشتید حالا ببینیم که این معضل حل می شود خیر برای مبارزه با اعتیاد این بلای خانمانسوز همان پرادعاهاش هم ماندند چه برسد به سیریک نیوز و جنابعالی البته این دلیل نمی شود که در مورد آن مطلب نوشته نشود خیر شما بنویس مگر نه این است که وب دارید بنویسید کلی هم نویسنده دارید بنویس نه اینکه تا یکی حرفی زد می پرید وسط که بله از کراک بنویس و از فلان ننویس که ارزش خبری ندارد.این کارها هر بیننده و خواننده ای را نسبت به حس تحمل ناپذیری شما اگاه می سازد.

۶-این وبلاگنویس  نویسندگان سیریک نیوز را  به داشتن دغدغه جایگزینی نام سیریک متهم نموده در جای دیگری با جملات و کلمات مختلف سعی در ایجاد این ظن در خواننده است که سیریک نیوز جای پیشرفت و توسعه ؛ عقبگرد کرده است.ایشان باید بدانند که داشتن دغدغه نام سیریک و یا گیاوان و یا هر اسم دیگر الان دیگر از مرحله دغدغه گذشته سیریک روزانه بلکه هر لحظه در اخبار و نوشتجات مختنلف منتشر می شود و ایجاد احساس  پوچ و ناصواب اینچنینی مربوط به جوامع بدوی است امروز مرزها دیگر شکسته شده اند ملت ها و مردمان مترقی ؛ جهان وطن شده اند جهانی فکر کن آقای نویسنده.سیریک سیریک گفتن و گیاوان و مانند این ها بچه بازی است آقای وبلاگنویس.

دلت خوش است که وبلاگنویسی . برای نوشتن هم باید طرح داشت نقشه کشید مصالح و ادوات داشت مهارت داشت بنیان هایی که با مصالح بد و ادوات بد و معماری بد ساخته شوند  متزلزل و برای ساکنانش بلاخیز خواهند بود. هر نویسنده ای که قرار نیست در هر مساله ای دخالت کند این آقایان که شما با این لحن یاد نمودید افراد حقیقی اند نه مجازی بگذریم از این که هر یک احتمالا دارای معایب و محاسنی هستند .هر کبوتری که کبوتر حرم نیست تازه باشه که چی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
ماهی گیر سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://mahigirali.persianblog.ir

بر شوالیه بلوچ سلام
تع هما چاکر رندانی سری سرداری(با گویش بلوچی)
اگر اینطور است بیشتر خوشبختم.و ورودتان را به دنیای وب تبریک می گویم.وجود امثال شما با این بینش و معرفت و تجارب گرانقدر چندین صدساله برای ما آدم های قرن بیست و یک نعمت بزرگی است. مطالبات هم الحق و الانصاف فوق العاده است.
از اینکه عنوان وب سایت این حقیر را درج نموده اید متشکرم .اگر امکان دارد عنوان آن را همانطور که بنده در سردر (هدر) دارم اصلاح فرمائید. مجددا از آشنایی اتان و لطفتان متشکرم.

متشکرم علیشاه
من کوچک شما و هموطنانم هستم آنچه بود مربوط به گذشته بود.در هر صورت ما موفق به ایجاد یک تمدن مستقل در جهان نشدیم.مقصر هم خودمان بودیم.اکنون با این وضعیت جهان و فروپاشی مرزهای سیاسی و جغرافیایی دیگر اون هدف را نباید دنبال کرد . بلکه باید در نظم نوین جهانی برای برقراری صلح و آرامش در روی زمین تلاش کرد.
از این که ما را قابل دانسته و به محفل محقرمان تشریف فرما شدید متشکرم.
در مورد عنوان وب هم بزودی اصلاح می کنم.فرمایش دیگری باشد در خدمتم.

خلیل جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ http://khalildarkhord.blogfa.com/

سلام. من نمیدونم حق با کیست ولی از نوشته هات معلومه که خیلی دلگیری. منم سعی میکنم وبلاگ و سایت های سیریک رو بیشتر مطالع کنم تا ببینم چه خبره.
پیروز باشی

ممنونم آقای درخورد.
آنچه در میان ما اتفاق می افتد و افتاده بنا به دلایل متعدد تاریخی و طبیعی آنچه نیست که باید باشد. از نظر لطف شما و افتخارتان به این حقیر متشکرم.بله با مطالعه نظرات مختلف بیشتر می توان در جریان روند کارهای سیریک بود. لطف شما و نشریه اتان هم در مورد سیریک قابل تقدیر است.موفق باشید.

میر حمل جیهند جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام بر میرچاکر نامدار
احسنت و بارک الله فیک و علیک محشری به خدا
کمی از دوران گذشته و تاریخ آن برای این آقایان قرن بیست ویک بنویس تا ما هم لذت ببریم.

میرحمل علیک السلام
فعلا قراره از عصر جدید بنویسیم
شما هم زیاد بند گذشته امان نشو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد