مجئ گنج آور

مکران لاتی و لعرایی نین * هر که زورن ملک آیی نین

مجئ گنج آور

مکران لاتی و لعرایی نین * هر که زورن ملک آیی نین

گوهر گیاوان و گوهر سیریک

تا بوده چنین بوده وقتی خواستند ملتی را بخود سرگرم کنند و بندازند به جون هم دعواها را به سمت و سویی سوق داده اند تا ملتهای بدبخت جهان سومی بیفتند به جون هم و رقبا تا می توانند بزنند جلو.

در بین مسلمانان  تا تونستند اختلاف درست کردند . در بین کشورهای اسلامی تا خواستند بهانه درست کردند تا ابدا به هم نزدیک نشند.

در سیریک هم یک بدبختی جدید داریم برخی تا دلتان بخواهد بین بیابان و گیاوان و سیریک مانده اند یکی بیابان را دوست داره دیگری گیاوان را و عده ای سیریک همه هم سر حرفشان تا دلتان بخواد محکم وایستادند تا همین چندی پیش هم بین همان پرادعاهاشان در همین مورد دعوا بود آخر این چه رسمیه.حالا چه فرق می کند سیریک یا گیاوان یا اصلا همان بیابان آقای آراسته .

جدیدا راجع به گوهر گیاوان و گوهر سیریک هم نطفه های یک دعواهای بی ربط و بی نتیجه داره بسته میشه بازگر را گوهر بیابان معرفی می کنند که هست و از اونهاش هم هست ولی خدا به ما رحم کنه مدیر گهردو گوهر سیریک را چطور راضی کنیم تا با این مساله کنار بیاد ما که گیجیم.

اسلام یک دستوری داره که روی خرید و فروش هم خرید و فروش نکنید روی خطوبه شده خواستگاری نکنید نان کسی را نبرید کار کسی را ازش نگیرید به کسان خود ندهید .

ولی انگار ما این حرفها حالیمان نیست بیابانی هستیم و بلوچ و همانی باید باشه که ما می گیم.سیریک و بیابان چه صیغه ایند باید گیاوان باشه.تا یادم نرفته باید بگم برای اینکه کسی ناراحت نشه روزانه اش بکنیم یه روز بیابان یه روز گیاوان نصف روز هم سیریک .یه روز هم بازگر باشه گوهر گیاوان یه روز هم  اون گهردو پر ادعا و مدعی

اما غرض میرچاکر شیحق از این بحث اینه که گوهر یعنی بی گوهر معروف در زمان ما زنی مالدار و حشمدار بود که کلی شتر و .... داشت و کلی جریان بین ما و این بانو پیش آمد که هم بازگری ها می دونند و هم گیاوانی ها البته گهردویها رو نمی دونم شاید اون یکی کی بود همون به قول سهیل نابغه اشون اون شاید بدونه ولی نه اون که بچه است خودش هم تو یکی از اون شعر های سفید و سیاهش که اخیرا منتشر کرده گفته باید یه فکری برای بچگی اش بکنه بگذریم این گوهر مارو زیاد تو این وبلاگاتون این دست اون دست نکنید که تمام رندها ناراحت میشن و اون موقع من جلودارشون نیستم.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمداراسته یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ق.ظ http://m-arasteh.blogfa.com/

سلام صبح بخیروتشکرازحضورپرعطوفت ومهربانی

نطرجناب عالی راتائیدکردم وسرفرصت باشمابیشترصحبت خواهم داشت

گل گیا گلشن گیا gol gaya golshan gaya
دوست سارا مرگیا dost sara margaya
اولو کا پطا رهی گیا ollo ka pata rahe gaya
بسیار محبت و مهربانی است لطف شما .
من هم بهوت مشتاقم که با شما گپ و گفت داشته باشم.دوباره شکر گذارم.

شیرو جلب یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ

بر میر چاکر نامی سلام من شیرو جلب هستم می خواهم با شما همکاری کنم و با آقایان عصر جدید رفابت کنیم خواستی خبرم کن

بر شیرو درن توار سلام
افتخار می کنم که شیرو جلب همرزم و همقطارم باشد اما لطفا کمی صبر کن تا ببینم دنیای این روزهای من که قد تنهایم شده چطور پیش خواهد رفت. حتما خبرت می کنم.ولی منو تنها نزار میان این عصر دود و آهن.

بحلی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.tahrui2.blogsky.com

سلام میر

وبلاک برباری داری

خسته نباشی

انشاالله موفق باشی

دنیا هم آیه هی تو جینا هی پریگا
جیوند هی اگر زهر تو پیناهی پریگا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد